Наприклад: WAUBH54B11N111054
ПРИЧИНА ЧАСТИХ ПОЛОМОК НАТЯЖНИХ РОЛИКІВ 2.0 TDI 11 Черв 2024 в 17:03


Компанія Continental визначила причину частих поломок натяжних роликів на одному з найпопулярніших двигунів – 2.0 TDI (загалом йдеться про деталь, яка має більше застосування – на агрегатах VW, Audi, Seat, Skoda 1.4-2.0 TDI Common Rail, EA288). Причина виявилася в неправильному монтажі і, аби уникнути несправності, німецький постачальник компонентів розповів, як саме потрібно встановлювати деталь.

Проблема


Мал. А

Регулювальний кулачок на натяжному ролику ламається через неправильне (надмірне) натягування (мал. А).

Причина

При складанні кріпильна гайка затягнута дуже сильно. У підсумку, при натягуванні вона провертається разом з ексцентриковим кулачком, піддаючи його ще більшому навантаженню. Це створює дуже великий опір, що, у свою чергу, і призводить до поломки регулювального кулачка (мал. А).

Рішення


Мал. В


Мал. С

Спочатку вручну нагвинчуємо гайку, потім – фіксуємо її за допомогою відповідного інструменту (мал. B і C) – щоб деталь не проверталася разом із кулачком. Тепер затягуємо натяжний ролик, повертаючи його за годинниковою стрілкою, доки покажчик не поєднається з міткою маркера (мал. C). Після цього можна завершити затягування гайки.