Компанія Continental визначила причину частих
поломок натяжних роликів на одному з найпопулярніших двигунів – 2.0 TDI
(загалом йдеться про деталь, яка має більше застосування – на агрегатах VW,
Audi, Seat, Skoda 1.4-2.0 TDI Common Rail, EA288). Причина виявилася в
неправильному монтажі і, аби уникнути несправності, німецький постачальник
компонентів розповів, як саме потрібно встановлювати деталь.
Регулювальний кулачок на натяжному ролику ламається
через неправильне (надмірне) натягування (мал. А).
При складанні кріпильна гайка затягнута дуже сильно.
У підсумку, при натягуванні вона провертається разом з ексцентриковим кулачком,
піддаючи його ще більшому навантаженню. Це створює дуже великий опір, що, у
свою чергу, і призводить до поломки регулювального кулачка (мал. А).
Спочатку вручну
нагвинчуємо гайку, потім – фіксуємо її за допомогою відповідного інструменту
(мал. B і C) – щоб деталь не проверталася разом із кулачком. Тепер затягуємо
натяжний ролик, повертаючи його за годинниковою стрілкою, доки покажчик не
поєднається з міткою маркера (мал. C). Після цього можна завершити затягування
гайки.
© 2025 Овсійчук Ігор