Наприклад: WAUBH54B11N111054
ЯКИЙ АНТИФРИЗ ЗАЛИТИ В TESLA? 6 Жовт 2023 в 14:19
В інструкціях до автомобілів Tesla зазначено, що в якості охолоджувальної рідини блоку батарей використовується BASF Glysantin G48.
Сама назва «Glysantin» є торговою маркою корпорації BASF, а «Glysantin G48» – назвою конкретного продукту в лінійці BASF. На сайті виробника (www.glysantin.de) BASF, Glysantin G48 – це охолоджуюча рідина для двигунів, створена на основі етиленгліколю. Містить пакет інгібіторів корозії, заснований на солях органічних кислот та силікатах. Не містить нітритів, амінів та фосфатів. Також зазначено, що Glysantin G48 має допуски від заводів виробників автомобілів Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz та інших автомобільних корпорацій. Цікаво, що в даному переліку немає допуспу від Tesla. Серед найбільш розповсюджених це є допуск Volkswagen TL 774-C. Саме це є ключовим для розуміння природи цього продукту. Саме VW в 90-х роках розробив цілу лінійку антифризів, для кожного з яких чітко визначено рецептуру та їх склад. Для простішого візуального розрізнення видів антифризу, було застосоване маркування кольором, яке було прийняте і рештою європейських та світових автовиробників. В тому числі і для «синьо-зеленого» G11. Нагадаємо, що колір – це лише барвник, який не впливає на склад та характеристики продукту.

VW TL 774-C (G11). Згідно офіційної рецептури VW, антифриз TL 774-C (G11) базується на етиленгліколі, містить інгібітори корозії OAT та силікати. При цьому рецептурою заборонено використання амінів, нітритів та фосфатів. Звісно ж, в офіційній рецептурі чітко вказана кількість застосовуваних компонентів. Всі показники у Glysantin G48 збігаються з рецептурою VW TL 774-C, як і нашому продукті. Виробників антифризу багато, і не треба вимагати якусь Торгову марку. Треба дотримуватись вимог специфікацій, або дивитись вперед, оцінюючи фінансову доцільність.

Який антифриз залити в Tesla?
Продукт BASF Glysantin G48 за своїми хімічними та фізичними параметрами є звичайним «синім» або «синьо-зеленим» антифризом специфікації VW TL 744-C = G11, але виготовленим корпорацією BASF під власною торговою маркою «Glysantin». В цьому легко переконатись з відкритих джерел (www.glysantin.de). Для його заміни як в двигунах внутрішнього згорання, так і в блоках батарей Tesla, може застосовуватись будь-який якісний антифриз специфікації TL774-C.
Наприклад, саме антифриз ARV G11 511160131. Цей продукт виготовлений за тією ж рецептурою та відповідає тим самим вимогам. Новим вдосконаленим продуктом є охолоджуюча рідина ARV 511160133 G12EVO на основі моноетиленгліколю в поєднанні зі спеціальним пакетом присадок (P-Si-OAT), призначена для захисту систем охолодження автомобілів. Це новий клас охолоджуючої рідини. G11 - це старий гібрід, розрахований на авто до 2012 року. Після нього вийшли 12, 12+, 13, 12++ та останнє покоління - EVO. З часом багато змінюється, склад металів двигуна, температурні режими його роботи, вимоги до терміну використання... Немає сенсу купувати старий продукт при незначній різниці в ціні. Особливо підходить для VAG group з 2019 року та має найвищий допуск TL774-L. Містить пакет інгібіторів корозії, виготовлений із солей органічних кислот, фосфатів і силікатів. Спеціально розроблена для всіх систем охолодження електромобілів.

Відповідає вимогам стандартів: AS 2108-2004, ASTM D 3306, ASTM D 4985, BS6580:2010, CUNA NC 956-16, PN-C40007:2000, SAE J1034, ÖNORM V 5123, VW (TL 774-L).
Відповідає вимогам специфікації: Deutz (DQC CC-14), Bentley, Audi, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Skoda,Volkswagen (TL 774-L).

AutoСhemie Bitterfeld GmbH Deutschland / Germany autocb.de