Castrol оприлюднив оновлений імідж бренду, щоб краще
відображати позицію на ринку та здатність задовольняти потреби клієнтів.
Оновлений імідж бренду Castrol буде поетапно поширюватися на
всіх європейських підприємствах компанії в цьому та 2024 році.

Castrol вивчає можливості надання рішень і послуг, які
доповнять основний бізнес компанії з мастильних матеріалів і забезпечать
клієнтам додаткову цінність. Компанія вже володіє лінійкою передових рідин
Castrol ON для електромобілів (EV), яка включає трансмісійні оливи, охолоджуючі
рідини та мастила для електромобілів, і оголосила про плани інвестувати близько
60 мільйонів доларів США в найсучасніший центр тестування акумуляторів для
електромобілів і аналітичну лабораторію у Великобританії. Охолоджуюча рідина Castrol
ON для центрів обробки даних повністю схвалена Submer для використання в усьому
асортименті її продуктів.
Оновлена ідентичність бренду є результатом комплексного
процесу розробки стратегії, який включав дослідження та аналіз із залученням
зацікавлених сторін, клієнтів і експертів галузі. Оновлений логотип має більш
сучасний і динамічний вигляд і підкреслює відмінні переваги та чинники Castrol,
оскільки компанія прагне збільшити свою привабливість для більш різноманітної
клієнтської бази в мастильних матеріалах, послугах і рішеннях. Логотип зберігає
класичні кольори Castrol — червоний, зелений і білий, які міцно асоціюються з
брендом, і спрямований на те, щоб бренд легше запам’ятати в Інтернеті.
«Оновлений імідж бренду буде впроваджуватися поетапно на всіх
підприємствах Castrol в Європі в цьому та 2024 році. Зрештою, він має з’явитися
на всій упаковці продукту, у всіх партнерських програмах, а також у онлайн- та
офлайн-маркетингових заходах і глобальних спонсорських матеріалах.
Ми раді запровадженню оновленого іміджу бренду, який
відкриває велику сторінку в історії нашої компанії. Оновлений імідж бренду
відображає нашу відданість інвестиціям, орієнтованим на майбутнє, і створенню
нових можливостей для зростання та успіху. Світ мобільності та промисловості стикається
зі змінами, що постійно прискорюються, оскільки глобальна трансформація
рухається до нульових викидів, а клієнти вимагають більш екологічних рішень.
Зміни є важливою складовою успіху Castrol. Ми сигналізуємо світу, що ми
орієнтовані на майбутнє». - говорить Нікола Бак Кастрол, директор з маркетингу
компанії Castrol.
Джерело: ua.MotoFocus.eu
//= date("Y"); ?>
//=$_SERVER['SERVER_NAME']?>
//=$_SERVER['SERVER_NAME']?>
//=$_SERVER['SERVER_NAME']?>
//=$_SERVER['SERVER_NAME']?>
//=$_SERVER['SERVER_NAME']?>