Наприклад: WAUBH54B11N111054
НЕСПРАВНОСТІ ГАЛЬМІВНОГО СУПОРТА 21 Жовт 2022 в 14:34

Якщо в системі є рідина, то коли-небудь вона почне протікати. Це практично аксіома. Тому перше правило профілактики - постійно оглядайте вузол, щоб вчасно помітити протікання або запотівання. Причиною протікання стають зазвичай загрубілі і висохлі гумові ущільнення і трубки. Гума, на жаль, не вічний матеріал.

Масляні плями на супорті - явна ознака протікання

Для перевірки агрегату і усунення протікання – запишіться на СТО, якому можна довіряти. Фахівці проведуть діагностику автомобіля і замінять запчастини, які вийшли з ладу.

Корозія поршня

Ще одна досить поширена проблема - корозія і клин поршня. Вона викликається попаданням вологи під пильник. Корозія роз'їдає поршень, і він погано рухається. Коли якась із деталей іржавіє, то машину веде на гальмуванні вправо або вліво, тому що одне з коліс не зупиняється. Іржа на поршні веде до асиметричного стирання колодок і диска.

Щоб уникнути руйнування поршня, треба оглядати пильники, і усувати протікання.


Вигляд пошкодженого пиловика

На щастя, супорта виготовляють з чавуну або інших твердих сплавів, тому "вбити" його досить важко. Хоча і можливо. Цьому сприяють сильні удари або глибока іржа. Тому поставтеся серйозно до таких симптомів як стукіт, сторонній шум і люфт в гальмівній системі і зверніться на перевірене СТО. Не відкладайте відвідування фахівців, адже це питання вашої безпеки.

Які супорти ламаються частіше — передні або задні?

Почніть з аналізу вашої манери водіння. Адже те, наскільки агресивно або, навпаки, плавно ви керуєте авто, впливає які з пристроїв швидше зносяться на вашій машині, і треба буде робити їх повну заміну.

На передні супорти йде велике навантаження, тому що передні гальма використовуються частіше задніх. Справа в тому, що на машинах при різкому гальмуванні, щоб авто не заносило, до задньої осі відключається подача гальмівної рідини. Так що, якщо ви агресивно водите і часто різко гальмуєте, то як мінімум - регулярно перевіряйте стан передніх механізмів, а в ідеалі - керуйте автомобілем виважено та рівно, не ігноруйте правила дорожнього руху. Тихіше їдеш - далі будеш.

Несправності ручника, що впливають на задній супорт

Але навіть якщо ви водите спокійно, то все одно ризикуєте зіткнутися з несправностями задніх супортів. І всьому виною те, що в їх конструкцію в ряді випадків вбудований механізм ручника.


Гальмівний супорт задньої осі

Як відомо: якщо конструкція складна - вона швидше вийде з ладу. А конструкція ручника включає в себе безліч елементів. І поломка кожної з цих частин виводить з ладу всю систему.

Проблеми супортів через несправний ручник:

• Асиметричний знос колодок. Колесо зі стертими колодками часто пригальмовує, верещить, шумить. Це трапляється, коли елементи ручника зносилися і заіржавіли. Небезпечна ситуація, що ризикує обернутися серйозними неприємностями;


Нерівномірний знос колодок заднього супорта в результаті несправності ручника

• Також зустрічається обрив троса ручника. Тоді машина може скотитися з дороги, якщо ви поставили її під нахилом.

Від появи іржі під час простою є слушна порада - частіше використовуйте його за призначенням.

Як бачите, ситуації бувають різні. А "золоте правило автомобіліста" звучить так: щоб правильно визначити причину несправності і уникнути аварій - вчасно проходьте планове ТО, а при перших симптомах несправностей - звертайтеся до фахівців.