Однак, недбалість може призвести до викривлення і можливого
пошкодження ущільнювальних кілець, в результаті чого може статися витік води,
виникнути викривлення гільзи циліндра, і, як крайній випадок, заклинювання
штока поршня з наступним серйозним пошкодженням двигуна. Більшість блоків
двигуна схильні до внутрішньої корозії, в результаті чого в нижніх зонах, які,
як правило, розташовуються саме над ущільнювальними кільцями гільзи,
відкладаються продукти зносу.
При монтажі гільзи необхідно видалити усі сторонні частинки
та іржу з блоку циліндрів в районі ущільнюючих кілець. Слід також видалити
гострі краї, щоб уникнути порізів або пошкоджень ущільнень в процесі
встановлення гільзи.
Якщо канавки ущільнюючих кілець розташовані у блоці
циліндрів, канавки повинні бути чистими і в гарному стані; якщо вони пошкоджені
або забруднені, то ущільнення не буде якісним.
Переконайтеся у чистоті, відсутності пошкоджень і задирок
або гострих країв, що можуть пошкодити ущільнюючі кільця в ущільнюючій зоні
блока циліндрів. Після цього переконайтеся, що кільця не викривлені у своїх
канавках, добре змастіть (по можливості, мастилом для гуми) і встановіть
гільзу.
Буде відчуватися легкий спротив при вдавлюванні ущільнюючих
кілець у їхні канавки, що є нормальним явищем, однак, якщо потрібне докладання
надмірних зусиль, гільзу треба вилучити, після чого перевірити та виправити
причину спротиву. Не слід докладати надмірних зусиль.
При необхідності розбірки двигуна при проблемах в його роботі незабаром після ремонту, треба перевірити внутрішню поверхню кожної гільзи в зоні, протилежній канавкам ущільнень. При візуальній наявності смуги зносу, полірування чи задирки, гільзи слід перевірити в зоні ущільнень на наявність факторів, що створюють тиск на гільзу.
© 2025 Овсійчук Ігор