Наприклад: WAUBH54B11N111054
ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО КЕРМОВІ ТЯГИ 22 Квіт 2022 в 12:11

Кермова тяга являє собою шарнір, що сполучає кермову рейку з поворотним кулаком автомобіля. Вона відповідає за положення коліс передньої керованої осі, а також передає до них зусилля від кермової рейки. Руйнування кермової тяги може призвести до повної втрати керованості автомобілем, тому виробники постійно працюють над вдосконаленням її конструкції задля більшої надійності.

Місце прогнозованої деформації
Конструкція деяких кермових тяг передбачає наявність спеціального «послабленого» місця і це зовсім не дефект, а інженерне рішення для збереження кермової рейки. При перевищенні поперечних навантажень, у випадку аварії або наїзду на перешкоду, тяга деформується в місці потоншення і не передає руйнівне навантаження на рейку.


Місце прогнозованої деформації кермової тяги

Повітряний канал
Рух кермових тяг призводить до деформації пильовиків кермової рейки: з одного боку пильовик стискається, витісняючи надлишковий обсяг повітря, з іншого – розпрямлюється і потребує надходження повітря ззовні. Система має бути герметичною, адже потрапляння абразивних матеріалів або вологи призведуть до передчасного зношування внутрішніх компонентів кермової рейки. Тому найкращий варіант, який дозволяє повітрю рухатися без виведення назовні, це поєднання двох пильовиків рейки повітряним каналом.


Кермова тяга з повітряним каналом

Через отвір у корпусі кермової тяги повітря з пильовика потрапляє в канал кермового валу та прямує до пильника, розташованого на іншому боці рейки. Залежно від конструкції, такий тип тяги встановлюють з двох боків або тільки з одного боку, тому важливо правильно обрати сторону монтажу.

Встановлення кермової тяги без повітряного каналу, де його передбачено оригінальною конструкцією, призведе до швидкого руйнування пильовиків внаслідок їх постійної деформації через коливання внутрішнього тиску.

Завжди дотримуйтеся рекомендацій виробника!
Не всі особливості конструкції можна одразу помітити. Наприклад, для популярного автомобіля Subaru Forester 1997-2002 р.в. передбачено 3 варіанти кермових тяг залежно від модифікації автомобіля. Вони схожі між собою, проте кожна з них має свої особливості, а отже їх працездатність залежить насамперед від правильного підбору.

В пропозиції CTR ці тяги постачають під артикулами CRSU-9, CRSU-12 та CRSU-13.

Ці тяги відрізняються загальною довжиною, розміром місця для фіксації пильовика, а також наявністю повітряного каналу. Обираючи такі тяги слід визначити, який тип призначений саме для даної модифікації автомобіля та перевірити наявність ОЕ-коду деталі в каталозі виробника.