Низькочастотна вібрація |
|
Опис |
Низький шум із частотою менше 300 Гц. Як правило, спричинюється макровібраціями компонента гальмівної системи, наприклад, диска. |
Причини |
• Невірні допуски
|
Усунення |
Замініть диск. Вібрація може бути спричинена: (a) існуючим пошкодженням диска або (б) неправильною посадкою диска на маточині, можливе пошкодження диска. Також рекомендується очистити всі поверхні зчеплення (див. рис. 1). |
Середнєчастотна вібрація - скрип |
|
Опис |
Шум із частотою від
300 до 5 000 Гц. Як правило, спричинюється
|
Причини |
• Заклинювання
поршня скоби і/або напрямних скоби
|
Усунення |
• Очистіть і
змастіть поверхні напрямних скоби
|
Високочастотна вібрація - вереск |
|
Опис |
Шум із частотою вище 5 кГц. |
Причини |
"Вереск"
може виникати з багатьох причин, але найчастіше він є наслідком вібрації
|
Усунення |
Перевірте, що використовуються відповідні приладдя (наприклад, фіксуючі скоби супорта) і що вони правильно встановлені. Замініть комплект гальмівних колодок |
Вібрація дуже високої частоти - ультразвук |
|
Опис |
Шум із частотою вище 12 кГц, тобто недоступною для людського слуху. |
© 2025 Овсійчук Ігор