Наприклад: WAUBH54B11N111054
ЕЛАСТОМЕРНІ ПРОКЛАДКИ КЛАПАННОЇ КРИШКИ 6 Верес 2021 в 10:03

Ті часи, коли в оригінальному оснащенні використовувалися прокладки клапанної кришки з пробки або металу і м’якого матеріалу, давно пройшли. Ці прокладки виробляються протягом багатьох років із різних еластомерів і широко використовуються на СТО. 

      



            Коркова прокладка

Хоча майже всі еластомерні прокладки на перший погляд чорні, помилково вважати, що для всіх них використовується один і той же матеріал. Насправді прокладки виготовляють як з недорогого NBR (нітрильний каучук), так і з високоякісного еластомеру FKM (фторполімерний каучук). Крім цих двох матеріалів також використовуються ACM (поліакрилатний каучук) або AEM (силікон). З цих двох матеріалів також виготовляють більшу частину еластомерних прокладок клапанної кришки.   

Скорочення

 ACM

 AEM

NBR

FKM

 

 

 

 

 

Хімічна назва

поліакрилатний каучук

 етилакрилатний каучук

нітрильний каучук

фторполімерний каучук

Температурний діапазон

від –30 °C до +150 °C

від –35 °C до +150 °C

від –30 °C до +120 °C

від –25 °C до +200 °C


Для прокладок клапанної кришки Elring – Das Original використовуються ті ж матеріали, що при серійному оснащенні.

Вплив кисню, тепла і озону на еластомер викликає старіння матеріалу і пов'язане з цим обмеження терміну служби. Ультрафіолетові промені також негативно впливають на термін експлуатації, що грає важливу роль при зберіганні. У моторному відділенні це неактуально, тут важливі механічні навантаження. Крім максимально можливого терміну служби, до прокладок клапанної кришки пред’являються також інші вимоги.

Поряд із термостійкістю найбільш важливим є захист від моторної оливи зсередини і бризок води ззовні. Ще одна важлива функція деяких прокладок — це відокремлення клапанної кришки від головки блоку циліндрів для мінімізації шуму двигуна і всього автомобіля. Клапанна кришка може утримувати до 15 % загального фонового шуму. Функцію відокремлення виконують також спеціальні елементи в клапанних кришках, також схильні до старіння і зносу.

Всі ці вимоги ясно показують, що на даній ділянці в сучасних двигунах абсолютно необхідні високі технології.

Поліакрилатний каучук — ACM

    
Прокладка болтів кришки головки блоку циліндрів

Етилакрилатний каучук — AEM

     
Розподіл тиску в пазі еластомерної прокладки з І-подібним профілем.


Нітрильний каучук — NBR
                                Фторполімерний каучук — FKM

                              


Незалежно від того, який профіль або еластомер використовується, професійний монтаж має вирішальне значення. Щоб полегшити роботу СТО, відповідні вказівки щодо затягування
, зазвичай, додаються у формі інструкції до продукту. Таким чином, Elring повністю виправдовує свою репутацію постачальника високоякісних прокладок для двигунів.